Worek na wodę jako reklama marki
Worek na wodę jako gadżet reklamowy? Dlaczego nie!
2020-03-27, 11:10

W zdrowym ciele zdrowy klient!  


Wiesz jak ważne jest aby pić codziennie przynajmniej 2 litry wody? Wiele osób o tym zapomina! Jeśli chcesz zadbać o zdrowie swoich klientów i kontrahentów obdarz ich gadżetem takim jak: worek na wodę. To sposób aby nie tylko zdrowo żyli ale także codziennie używali poręcznego pojemnika na wodę z logiem Twojej marki! Dzięki takiemu zabiegowi sprawisz, że posiadacze Twojego gadżetu reklamowego będą mogli także ograniczyć zużywanie jednorazowych butelek. Worek na wodę to bardziej poręczna alternatywa dla wielorazowych butelek na wodę i inne napoje. Nie czekaj aż wyprzedzi Cię konkurencja i już dziś miej swój wkład w zdrowe i długie życie Twoich klientów! 

Worek na wodę  


Jak już pisaliśmy worek do przechowywania napojów to alternatywa dla klasycznych butelek. To rozwiązanie dla tych bardziej aktywnych, którzy w każdej sytuacji lubią mieć przy sobie coś do picia. Dzięki funkcjonalnemu zapięciu można go łatwo zamocować np. do rapy roweru, plecaka. Worek na wodę w Feel Good można zamówić w wielu kolorach. Ponadto znajdziesz tu także wiele innych ciekawych pomysłów na gadżety reklamowe. Zacznij się wyróżniać i już dziś zamów pakiet dla siebie! Zapraszamy na zakupy do Feel Good! Specjalisty z zakresu reklamy! Sprawdź sam i przekonaj się!

KONTAKT / AUTOR
Feelgood
Feelgood
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.