Sitodruk - nadruki na odzieży reklamowej
Planujesz zamówić gadżety reklamowe do swojej firmy i chciałbyś się dowiedzieć trochę więcej na temat ich produkcji? Poniżej przedstawiamy informacje o sitodruku często wykorzystywanego w nadrukach na produktach promocyjnych.
2018-09-28, 08:59

Sitodruk na produktach reklamowych

Sitodruk to jedna z najstarszych metod nadruku, jego tradycja sięga Dalekiego Wschodu. Z upływem lat technika była odpowiednio modyfikowana i ulepszana, żeby była odpowiednia do drukowania wielu egzemplarzy. Sitodruk posiada wiele zalet, jedna z nich jest prosty proces produkcji. Zaczyna się od przygotowania szablonu ze wzorem, z zakrytymi miejscami, na których druk nie powinien być umieszczony. Za pomocą rakla odpowiedni kolor jest wprowadzany na powierzchni matrycy i przedostaje się przez oczka sita, które nie są zakryte. Ten rodzaj druku wykorzystywany jest do drukowania jednobarwnych i wielobarwnych aplikacji, można go używać do drukowania na różnych materiałach takich jak papier, folia, skóra, drewno i tworzywa sztuczne. Może być umieszczony na powierzchniach płaskich i cylindrycznych - butelkach, piłkach. To doskonała forma do nadruków na odzieży, torbach, parasolach i gadżetach reklamowych.

Sitodruk - przez kogo wykonywane są wydruki

Sitodruk to specjalistyczny rodzaj druku, wykonują go drukarnie, które specjalizują się w produkcji gadżetów reklamowych. Zamówienia można składać w siedzibach stacjonarnych, ale także w drukarniach online takich jak Feelgood.

KONTAKT / AUTOR
Feelgood
Feelgood
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.