Torby bawełniane - ekologiczna alternatywa dla plastikowych reklamówek
Ze wszystkich stron napływają do nas niepokojące informacje o zanieczyszczeniu oceanów plastikiem. Możemy jednak znacznie zmniejszyć skalę tego zjawiska i przy okazji promować swoją firmę - wybierając torby bawełniane.
2019-02-27, 10:20

Torby bawełniane - dobre dla środowiska i dla naszej firmy

Dlaczego warto zmienić reklamówki na torby?


Na całym świecie trwa zakrojona na szeroką skalę debata o niekorzystnym oddziaływaniu plastiku na środowisko naturalne. Nadmiar tego surowca stał się bowiem poważnym problemem, szczególnie dla morskich ekosystemów. W związku z tym wiele znanych marek wycofało ze swojej oferty produkty plastikowe, promując ekologiczne postawy i poprawiając swój wizerunek. W tym celu korporacje wykorzystują torby bawełniane - niewielkie i tanie w produkcji gadżety, które z sukcesem zastępują łatwe do rozerwania, plastikowe reklamówki. Przydają się one jednak nie tylko na zakupach!

Torby bawełniane

Torby bawełniane - praktyczna forma promocji firmy


Ciekawy nadruk zawsze przykuje wzrok ludzi na ulicy szybciej, niż nawet największy billboard. Dlatego warto zadbać o to, by torby bawełniane sygnowane logo Twojej firmy wyróżniały się z tłumu, jednocześnie promując swoją markę. W stworzeniu właśnie takiego gadżetu idealnego pomóc Ci może sklep internetowy feelgood.pl. Znajdziesz tam dziesiątki propozycji na niebanalną promocję Twojej firmy przez ciekawe produkty, których pozazdrości Ci konkurencja!

KONTAKT / AUTOR
Feelgood
Feelgood
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.